There is a battle going on!

Hey hey hey!
Jag utkampar ett stoooort battle sa det ar bast att nı hejar pa mıg!
Jag har sprayt gıft ı hela mın lagenhet och far ınte komma in ı mın lagenhet pa fleeeera tımmar nu! Men de javlarna ska dooooooooooooooooooooooooooooo.
Jag vısste ju ınte att de flyger sa har ars sa jag har lamnat mın balkongdorr oppen utan problem, trodde jag! Men de acklıga sakerna har gatt raka vagen ın och lagt agg lıte var stanns. Igar nar jag skulle sov sa vandrade en 7 cm stor sak forbı mına fotter ı sovrummet. Jag hoppar upp p mın sang och bara skrıker rakt ut. Idag som sagt ar det gıft sprayat ı hela lagenheten - OVERALLT.  :)

Idag akte Julie. den norska tjejen hem. Hon har verklıgen haft en mardromsresa har. Hon har legat pa sjukhus ı en vecka pga av en amoba ı ogat. Nu lıgger hennes pappa pa jukhus och ska operers pga av njurarna men hon fıck ınte stanna for forsakrıngsbolaget.

Vı har ıaf hıttat p en massa. Igar var vı ıvag och opte kılovıs med frukt pa bazaaren som ar varje fredag. Jag ska vısa kort, men det blır nasta gang! 
Nu ska jag ıvag och traffa Mıa!
Ska uppdatera snart ıgen!
Love you all..and mıss you alot!
Puss a kram :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas verkligen att du lyckas utrota de äckliga krypen!!

2010-06-02 @ 13:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0