Sitter i värmen och mig går det ingen nöd på!

Hey hey hey!
Jag har inte lyckats skaffa internet än, dels på grund språksvårigeheter och sen att det inte gå så väldans fort här nere!
Men nu sitter jag här med internet och kollar runt lite!
Är fortfarande sliten efter maratontimmarna jag var vaken innan jag reste ner hit. Så här i efterhand så kanske det hade varit smartast att ta in på hotell på Gardemoen, men då hade jag å andra sidan gått miste om den superroliga tiden med vänner i Karlstad. Där grillning, fördelsedagsfirande av Erika Bäck och Hoffmaestro ingick. Några timmars sömn på nattbussen te Oslo, sen några vakna timmar på G Airport som jag spenderade med att hjälpa en stackars Örebroare som var lite förvirrad över hur man checkar in, flyger och hittar sin gate. Men erfaren som man är så fick jag hjälpa honom och som tack så bjöd han på fika! Sen var det en seg flygtur ner hit. Massa stackars barn som hade ont i öronen och så tog det längre tid pga av problem med andra flyg. Så ska det ju aldrig gå smoooth nåt, utan så klart när man var trött så blev det problem med bagagebandet på Antalya flygplats. Massa flyg landade och de bara matade på bagage och det resulterade i att det bara var kaos. Men i värmen var det bara att hålla sig cool. Jag fick mitt bagage och hittade min chaufför som körd mig te min lägenhet i Alanya. Den är jättefin och jag trivs.

Nu håller batteriet i min dator på att dö så jag får återkomma och berätat mer. Med kort och ALLT!
Hörde att det snöade i Sverige idag...inte kul alls! Kan då glädja er med att här är det ca 25-27 grader och soligt! Lite svalare på kvällarna, men långt ifrån kallt!

Ha det så bra nu!
STooooor kram till er alla!
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0