Här bor jag!

He hey hey!
Merhaba....

Jag har tagit lite kort på mitt boende! Glömde dock att ta kort på mitt hus och min gata. Men detf åt komma senare! Detta är iaf min lägenhet!!!

Håll tillgodo!
Först kommer min hall...
min toalett som ligger till höger i hallen!
Mitt vardagdsrumm som ligger rakt fram ifrån hallen.
köket
balkongen som löper parallellt med kök och sovrum!
mitt sovrum!

                             

    




              

                             


Så här bor jag!

Jag ska uppdatera mer!
Jag har hunnit med att fira Norges nationaldag med massa norrmän, jag var på James Dean igår med Julie och Celina! Solar ocg badar för fullt! Skrattar och bara lever livet!
Har tagit många kort som jag visar mer en annan gång!
NU måste jag sluta för dagen!
Ha det så bra alla!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmm

Kommentarer
Postat av: Lena

Guuud så härligt att du har det bra! Tänker på dig :) Pöss

2010-05-21 @ 11:30:44
URL: http://livetsomlena.blogg.se/
Postat av: Ree

Hej gums!

Vad fint du bor :)

Ser riktigt härligt ut faktiskt..sola och bada å bara slappa..kan man ha det bättre..

Kul att läsa hur du har det..

inte fel med tre mån semester i Turkiet kan jag tro ;) ha det gött..

2010-05-21 @ 16:34:35
Postat av: Anna

Vad fint du bor gumman!! :)

Saknar dig massor!!

2010-06-02 @ 13:29:03
Postat av: evelina

aaaaah så d e såhäär du bor :) jag som efterlyst bilder o allt :) ser ju mysigt ut!

2010-07-06 @ 23:17:44
URL: http://eeveelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0