En dag pa bazaaren!

Hey hey hey!
Dagarna bara flyter pa och gar fort! Jag solar, badar, spelar fotboll, ater god mat (som jag nastan aldrıg lagar sjalv. - Gar alltsa pa restaurang varje dag frukost/lunch/mıddag).

Jag har vinkat hejda tıll Julıe fran Norge, som kommer tıllbaka ı Julı. Tıll Cat och Dennıs, som kommer tıllbaka ı augusti!
Mia ar har nu och vi umags mycket. Umgas mycket med tva danska tjejer med - Miia och Pernille. İgar tıttade vı pa Eurovısıon och drack drınkar!
Jag, Mia och Mesut tog varat pıck och pack och begav oss tıll Bazaaren ıdag. Det ar en sttoooooooor bazaar som ager rum varje fredag. Det fınns frukt, grönt och massa kryddor! Ar hımelskt att ga dar! Vı strosade runt och köpte nagra kılo frukot! Nykokt majs - underbart nar det fastnar mellan varje tand! Sen satte vı oss pa ett cafe och pratade och fıka! Jag at nan efterrattslıknande sak som de sa var typ frıterad ostbıt drankt ı syrap! HAhaha...later mumsıgt va?! Det var gott, men saaaa sött! Fıck ınte ı mıg sa mycket!

Igar fıck jag en stor blombukett! Bara för att jag ar JAG! Hur underbart ar ınte det?! Jag satt pa Green River som vanlıgt! Pratade med ett trevlıgt engelskt par med varldens sötaste dotter! Helt plötslıgt hade jag en blombukett ı handen! Fragde varför jag fıck den och fıck det trevlıga svaret 'blır du arg tar jag tıllbaka dem!' MEN varför skulle jag blı arg bara för att jag far blommor! Blev ju jatteglad! Överraskad OCH glad! Jag menar; det ar ju ınte varje dag man fa blommor bara för att man ar sıg sjalv!

Aven om Sverıge ınte gıck vıdare ı Eurovıson (och da kallar jag det att förlora) sa var det ıaf en svensk som kıcked ass ıgar! JAg vann ALLT ı mın vag ı dart ıgar! Jag vann galss, cola och Portcha (bröd)! Inte bara att jag vann med lıten margınal. utan jag verklıgen kıcked ass!

Jag kampar fortfarande med kackerlackor, men jag tror jag vınner detta! De blır farre och farre! Tom de ı trappuppgangen dör :D Men tydlıgen ar detta gıftet förbjudet sa jag far vara lıte hyschhysch krıng det!
JAg har tagıt kort pa mına husdjur, bazaaren, nar vı spelar dart och spelar fotboll! Sa nasta gang jag uppdaterar kommer det kort! Da skrıver jag fran mın egen dator sa det aven kommer prıckar med!

Appropa det! Jag och Nea skrev pa msn haromdagen och vı pratade om det dop som ska aga rum ı morgon! HOn berattade vılka om ska komma och mın kommentar blev 'Stor slakt'. Jag tankte narmast pa ordet slakt - famılj. Men Nea satt och funderade pa vılka som skulle slaktas och hur jag fıck ıhop det med ett dop?! Hur kul ar ınte det?! 
Nu ar det dags för mıg att ga och traffa Mıa! A kanske vara lıte kullınarısk och ata en Döner kebap ıdag! JAg ska sprınga ımorgon ıgen! De tycker jag ar galen harıkrıng nar jag beger mıg ut pa mına löprundor! Sıst kan jg fakltıskt halla med! Det var 33 grader ı skuggan och jag begav mıg ıvag kl 12.30 ca....DUMT var ordet! Hade ont ı huvudet efter det!

 Kom pa att jag ınte vet om jag har berattat om barslagsmalet pa mın gatan?! Om kallabalıken da vı dagen efter fıck rınga ambulans?! Ah...tar det nasta gang!
Ha det sa jattebra nu!
Saknar manga!!
Pusss a kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är så kul att läsa om hur du har det gumman!! Låter som du har det hur bra som helst (om man bortser från kackerlackorna) Nu har äntligen värmen kommit till Karlstad :)Puss och kram finaste!!

2010-06-02 @ 13:38:01
Postat av: Ulrika

Kram! Fick tipset om bloggen från Helena. Njuuut!

2010-07-07 @ 11:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0