Är våren på G mån tro?!

Hey hey hey!
Jag sitter nu med en fråga! Är våren på G nu mån tro?! Eller är detta bara ännu en gång man tror att snön för denna vinter skall sluta singla ner från skyn?!
Kan man få snjuta av lite fler soliga timmar, folk som sitter lutandes mot solen och ler?! Någon som vågar att ta av sig mössan, stoppa vantarna i fickan och kanske kanske vara lite wild and crazy och öppna  upp lite i halsen!?

                                             

Jag hoppas hoppas innerligt att detta nu sker!
Karin börjar iaf tröttna på mitt tjat om solen! Solen som ska skina i mitt liv igen, inom 6 veckor! Karin! Jag lovar från och med nu ska jag tjata mindre om vårkläder och tygskor =)
Jag är som vanligt på väg någon stans! Imorgon ska jag jobba på Hälsinggårdsskolan igen! Sedan är det bara hem för att packa och en god natts sömn och på fredags morgon ska jag sätta mig på tåget för att bege mig till Katrineholm för att möta upp delar av klanen Wennberg och Eriksson! Jag och min far kommer ungefär samtidigt till K-holm där vi ska invänta Nea och lille Alfie som ska möta upp oss för att vi ska åka till farmor! Alfie ska få träffa sin gammelfarmor! Får se hur detta går! Sedan ska jag, pappa, Alfred och Nea åka ner te Huskvarna där vi ska spendera helgen! Uuuunnderbart ska det bli!

Sedan är det bara att blicka framåt mot en ny vecka bestående av lite jobb och sen sist men inte minst en tripp te Gbg med glada Norda! Vi ska se Holm spöa Sjäberg! Sen utgång i storstan! Hoppas vi småstadstjejer klarar det!

Jag böjar finna mig tillrätta i vardagens trisstes i Falun, men jag saknar mina vänner i Karlstad enormt! You don´t know you will miss it ´til it´s gone! Then som sa det visste inte hur rätt han/hon hade! Ok...ni är ju inte borta för all framtid! Men ni saknas liksom här i vardagen! Våra tedricka-kvällar, Desperate-mys mm! Alla dumma idéer vi haft genom åren!
Å när det är Tisdag och MM är det oxå en stor saknad! Av mys, massage, te och scones OCH en MASSA skratt så klart!
OJ, nu slog det mig en sak! Hur ska jagg klara av att möta våren utan att sitta i solen med popcorn från en sopsäck och dricka PP ur flaska?!
Ni saknas mig!
Puss å kram alla älskade!
                     
                         

Kommentarer
Postat av: Anna

låter som du har en riktigt mysig helg framför dig gumman! :) saknar dig så otroligt mycket! puss

2010-03-13 @ 08:46:49
Postat av: Anna

oh popcorn och pp på flaska....och i solen....det kan ju inte bli bättre. Vi tar igen det i juni!

2010-05-03 @ 22:38:15
URL: http://anna-misschatterbox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0