Tom & Jerry Finger Children!

Hey hey hey!
Som vi alla vet när vi när vi är utomlands är det ett stooooort nöje att finna stavfel och syftningsfel på menyer! Men vad sägs om "Tom and Jerry finger Children"

Den borde väl slå ALLA rekord gällande roligheter som går att läsa på menyer mm!
Det ska vara Tom & Jerry Finger Chicken!!!!!!!!!!!!! NÄr jag upptäckte detta så skrattade jag så jag höll på att dö!



Jag lovar på hedersord att jag ska uppdatera bättre! Men nu är jag lite stressad för jag ska iväg på massage med Pernille! Vi "orkar" inte gå igenom hela proceduren med Hamam! Hahha hur lata är inte vi!?!

Ska berätta mer om mitt liv! Vänta ett par timmar så kommer uppdateringen!

Hje så länge!
Puss puss! Love you all ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Nu har väntat i 5 dagar, vad håller du på med egentligen?

2010-07-12 @ 10:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0