Sol, sommar och bad!

Hey hey hey!
Som du förstår Karin så går tiden så fort här! Dagarna bara flyger förbi så därför har bloggen blivit lidande! Jar har inte ens insett att det gått 5 dagar sen jag åkte iväg på massage och lovade att jag skulle uppdatera snarast!

Men iaf!
Jag och Pernille bokade 45 minuters massage med Pick up service! Ingen större överraskning att skjutsen var sen...nästan en timma! På väg tillbaka och glömde de att släppa av oss. Vi försöktre säga stopp "släpp av oss" till chauffören! MEN tror ni han kunde engelska?! Nepp...han var ny på jobbet, hittade ingen stans och kunde inte tala engelska. Så när jag och Pernille satt på våra extrainsatta pallar längst bak i en minibuss och skek och vinkade tittade han bara i sin stora backspegel och vinkade leende tillbaka! Han körde sedan runt i över 1.5 timme långt utanför Alanya. Råga på allt så började han skjutsa sina vänner  till deras jobb!

Men det är så det är här! Vi försöker ta det med en klackspark med ibland är det liiite svårt! Vi var borta i över 4 timmar för 45 min massage! Två hungriga skandinaver! Inte bra :)

Annars är dagrna som vanligt! Sol. bar och bara sooooommar! :)
Imorgon bär det av till beachen igen! Det är rikigt illa ställt med mig och Pernille nu! Det är för varmt för att springa! Detta resulterar i att vi har träningsvärk efter att ha kaastat lite boll i vattnet! Jag SKÄMS :)

Nu ska jag gå å sova!
Looovar att uppdater mer..snart! Looovar KArin!
Natti natt till er alla! Måste ge en speciell hälsning till min älskade Vera! Jag älskar dig, har inte glömt bort dig! Tänker på dig varje dag och saknar dig jätttttttemycket!

Love you
puss


Kommentarer
Postat av: Karin

Weei, bra att du lovar! jag har ju tyvärr inte så mycket för mig om dagarna. då är det kul å läsa lite :D

2010-07-13 @ 21:58:13
Postat av: Anna

hihi....lite andra tidsramar än vad vi är vana vid va. Kul med en uppdatering!

Det är för varmt för att springa i Sverige me kan jag säga och jag har fortfarande träningsvärk efter en mycket odramatisk brännbollsmatch som utspelade sig i fredags, alltså för 4 dagar sedan. Sån form är jag i.....hahaha

Kram vännen

2010-07-13 @ 23:25:23
URL: http://anna-misschatterbox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0