Hey hey Alanya - it+s the place you wanna be :)

Hey hey hey!
Idag var det mycket som hønde på en och samma gång! Eller jag, det beror ju på hur stressrelaterat man vill se det :D

Jag har ätit nykokt majskolv, badat och spelat boll på stranden hela långa dagen! OCH jag har gjort ett fynd!
Jag har under min vistelse här undrat varför kackerlackor slänger sig på rygg när de död! Tänker de "oj jag ska dö nu, bäst jag hoppar runt och lägge rmin tillrätta!" eller händer de efter att det dött?! Isf HUR????
Men idag, idag ser ni! Då hittade jag en kackerlacka som var stendöd. Men den låg på mage...eller vad ska man säga?! Den stod kavr på sina ben! Den hade alltså inte slängt runt! Undra nu hur detta har gått till då?! Ska man orka googla?!
Jag har hunnit med mycket sedan sist....eeller åter igen. Det beror ju på hur man ser det! Ja haar hunnit säga hej då till både Mia och Pernille (vid olika tillfällen) som båda har åkte hem till Danmark! Pernille fyllde år förra lördagen så då var vi minsann ute och gjorde Alanya! Det började med en mysig middag på Bisto Hawaii med Emelie Björling med hennes underbara vän Susanne som var på besök här i Alanya. Sedan bar det av till Panderosa, där även Emelie och Susanne hade bestämt date med några danskar utan att veta att det var samma bar vi skulle till!
Efter det till Sky, disco! Denna kväll blev vi crazy swedish drunk och stapplade hem sena natten! Det var Pernilles önskan för kvällen! Vi fick stå för det på söndagen kan jag säga! Inte pigg! Så alla som tror att jag inte bli bakfull! Det var jag! l 16 på eftermiddagen fick jag sitta ner i duschen för att ens orka det. Hela kroppen skakade!
Men oj oj oj vad kul jag ahde den kvällen! Tack tjejer och det danska sällskapet!

Tyvärr så har ju som sagt Mia åkt hem! Hon åkte hem tidigt i Juli, men nu har även min vapendragare Pernille åkt till vårt kära grannland! Men vi försöker lösa så hon kan komma snart igen!

Kollar på flygbiljetter hem till Sverige för en vecka i början på augusti! Då ska det ätas FLÄSKKÖTT! Bacon, fläskfilé mmmmmmmmmm 
Å så har mamma varit ute och plockar kantareller så jag ska kunna få hennes älskade soppa! TACK min kära mor! Älskar dig!

Jag har just fått en massa smicker om hur go och trevlig jag är så nu ska jag gå och sova med ett leende på läpparna!

NU säger jag natta!
Puss å kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: evelina

jasså, en sverigetur?! när, var, hur? :)

2010-07-31 @ 12:03:34
URL: http://eeveelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0