Ingen förstår hur dåligt jag mår!

Hey hey hey!
Nu har jag haft ett lååångt juluppehåll från bloggandet. MEN jag kan inte påstå att jag haft nåt lov för övrigt! Mycket att stå i och jag får bara skylla mig själv som en person sa till mig idag! Jag har nog ALDROG suckat så mycket i hela mitt liv som jag har gjort det senaste...eller under hela hösten skulle jag vilja påstå!

Precis när jag tog lov härifrån så kikade jag och Ree på andra filmen i Milleniumtriologin. Vi laddade för  ett biobesök!

På fredagen hade jag, Jenny, Anna B och Ree lite avskedsmys då Anna bjöd på glögg. Mycket uppskattat! Men det vi bröt upp ganska tidigt då Anna skulle te Gbg å Liseberg och jags kulle sätta mig på bussen ner till södrare delar av Sverige. Väl framme i Jönköping fick jag hjälpa till att renovera kök samtidogt som jag försökte plugg. Vilket har gått och går fortfarande!
Jag jobbade som vanligt på posten när ledighet från skolan finns. Men jag var schemalagd i Mullsjö, men fick tillbringa dagarna innan jul på posten Habo! Det var mycket trevligt om än att jag hatar julkort mer och mer för varje år!
Jag och Marcus klädde granen i Huskvarna! Det måste ju nästan bli ett av världens underverk!
                                                   
När jag är nere i Jönköping så måste jag ju bara träffa den mest underbara grabb som finns! Lille Alx, som inte är så liten längre! Men så härlig han är verkligen!
                      

Jag hann under dagarna med ett till biobesök med Marcus. Denna gång var det Sherlock Holmes som jag såg! Rolig och sevärd! Jag jobbar ju somjag har nämnt några gånger. NU var jag tillbaka till Mullsjö och min gamla hederliga rundtur på landet. MEN enn dag gick det inte så bra som jag tänkt. Så klart var det sista arbetsdagen på året. Allt hade flutit på så bra. Jag riktigt kände hur bra dagen skulle komma att bli. Jag kom ut i superbra tid direkt efter frukost, bilen var packad å allt. De hade plogat bra på gatorna i samhället. Jag kör ut på landet, upptäcker att jag inte har mina frimärken med mig, men det får gå tänkte jag ocg fortsatte. När jag väl kommer in på de små grusvägarna så får jag möte av en ful, jävla, äcklig röd Volvo som kommer som ett gehu i en kruva i bredsladd. Vad händer? JO!
Jag får välja mellan en frobtalkrock eller diket! Vad tror ni jag valde?!
Här ska ni får se
           
Det ser inte inte så farligt it och det var det inte heller. Men visst valde jag diket. Tog mig inte upp för egen maskin och fick ringa på närmsta traktorägare som ryckte ut till undsätting och drog upp mig i diket! TACK!
                                            I väntan på draghjälp!

Jag ska inte säga att det har blivit mycket men, en del plugg har det oxå blivit. Instängd på mitt rum i Huskvarna har jag suttit många timmar och suckat och suckat....
                                                  har pluggruffsigt hår tom ;)

Jag ska så klart berätta om jul och nyår och visa kort från det. Men detta var bara en snabb sammanfattning sen sist! Det andra återkommer jag om!
Anledningen till nu då att jag sitter och suckar är att jag borde vara klar med examensarbetet, men är det inte. Det är så sjukt tråkigt att skriva det och jag verkar inte komma någon stans hur mycket jag än kämpar! Jag känner mig verkligen som fågeln i Lejonkungen (förlåt mig nu men jag kommer verkligen inte ihåg hans namn)

                      
"ingen förstår hur dåligt jag mår....Far jag kan inte få upp min kokosnöt!"
Lite så känner jag med. Men jag börjar se slutet på detta suckande nu. Det har varit mycket suckande men jag hoppas jag suckat klart för stor del av mitt liv redan nu!
Nu är det dags att natta känner jag! Å så klart återkommer jag om jul och nyår!
Men jag har ju glömt att berätta att jag träffat farmor med! Så söt hon är verkligen. Men lite tunn tycker jag! Farmor ska vara sådär rund att man inte når om henne när man kramas. Så var det ju när man var liten =)
Men godnatt nu alla!
Sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Ree

Härligt att du är tebax i bloggandet ;)

Suck, suckarnas höst, I totally agree...suck nu får vi ge gärnet de sista!

Kramar

2010-01-10 @ 13:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0