Tiden går och jag har blivit moster!

Hey hey hey!
Tiden går fort när man har roligt...eller bara inte orkar! Jag trodde jag var igång med bloggandet efter jul, men icke! Det ville sig inte riktigt, men nu då?! Kanske kanske kan krafterna vara tillbaka att orka skriva nån rad om mitt liv varje dag. Eller näst där till!

Hänt sen senast då?! Tjaaaa jag är numer Falubo och har alltså lämnat mitt kära kära Karlstad! Med sorg i hjärtat! MEN staden finns ju kvar, men tyvärr skanra jag mina vänner där enormt! Jag har åkt liiite fram och tillbaka mellan Falun och Hafors. I Hagfors under Rallyhelgen var jag stand by-chaufför te BB, men inget hände samt att jag jobbade på fritids och var battchaufför ist!
Jag har nu fått in foten på en skola i Falun och de vill ha mig tillbaka, så jag har fått fler dagar inbokade Nu befinne rjag mig i Hagfors och bara njuter va den lille rackaren som ville ut så fort jag lämnat kommungränsen förra veckan! Men nu är han här och är verkligen mosters älskling!

                 

Är han  inte söt?! Så lik sin mor! Å världens snällaste! Så nu är man här och är en stöttande moster som ser till att de nyblivna föräldrarna kan ta det någorlunda lugnt!

Nu tror jag det blir mer OS för dagen! Curling nästa!
Men jag tror jag ska försöka uppdatera mer imorgon!

Måste bara avsluta med att säga att jag tänker på Lola med familj som genomgår en smärre tragedi! Är så glad att alla klarade sig!

Soov nu så gott allesammans!
Over and out!
Victor Charlie Cahrlie to Mike Sierra Foxtrot eller hur Jenny ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Han är såååå söt!! :)

2010-03-01 @ 11:29:49
Postat av: Jenny.

Haha så skare va! ;)

2010-03-03 @ 10:15:59
URL: http://kanintebeskrivas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0