Nu sitter de där upp tillsammans!

Hey hey hey!
Det är bäst att jag värmer upp mina bloggfingrar för det bär av till långt bort i stan om bara 5 dagar och då tänkte jag bli lite mer flitig med mitt bloggande. Så ni kan hålla er uppdaterade om mitt solande och badande!
Det känns som om jag alltid skriver " det var ett tag sen sist" i min blogg när jag väl hittar hit! För att undvika det så skriver jag inget utan bara hoppar direkt in på en snabbspolning av mitt liv!

Hunnit med:
* jobb i flera städer (som vanligt)!
* rest runt
* magsjuka
* träffa Alfie, Nea och Fred
* utgång i Falun x2
* grillpremiär
* å idag har min älskade farmor somnat in!

Farmor, min farmor! Eller ja, det var ju inte vara min farmor! Hon var ju farmor till en heeeeel drös med Wennbergare! Men underbar var hon! Även om hon har kämpat i uppförsbacke i många år nu så hade hon en lätt packning bestående av humor! Hennes humor var den bästa medicinen och hon hade alltid ett leende nära till hands. Det är så jag kommer komma ihåg min farmor - Karin "Kickan" Wennberg!
Nu är jag helt övertygad om att hon sitter tillsammans med Mats och de tittar ner på oss och undrar "vad ska det bli av dessa Wennbergare!" Håll om varandra så kommer vi efter så småning om! Vi har det bra kan jag hälsa! Nu när vi vet att ni inte är ensamma eller lider så mår vi bättre! Ni kan ha det så bra så ses vi i Nangiala - det är inte vår tid att komma dit än!

                                             

Från en underbar Wennbergare som hade sitt liv bakom sig till en Wennbergare (Eriksson) som har sitt liv framför sig!
Denna underbara lilla pojk som jag inte kan förstå hur jag ska kunna åka ifrån! Det blir många tårar på torsdag när jag säger hej då! Precis som idag! Avsked - usch, det blir många sånna denna vecka! Men lika bra att ta det på en gång!
Men den lilla krabaten växer så det knakar!
                     

                                                         
Det är en gald liten söt sak som jag gosar med vid varje tillfälle jag får! Inte så konstigt va?!


Jag kom hem i fredags efter att ha spenderat nära inpå 2 veckor i Hagfors/Karlstad på för jobb och nöjen!
Tack mina Annor för boende och mat!
Den underbara Anna, som man ska uppleva live har nu fyllt 26! Bara att gratta och vara stolt över att jag är din vän! Graattis och hoppas din dag var toppen! Jag bakade en tårta till Anna så hon skulle slippa det och kunna satsa helhjärtat på sitt exarbete som hon sitter med! Detta blev det till slut :)

                                                

Vi hann med att träffas några vänner för att sitta och töla lite! SOM jag kommer sakna det!
Mina underbara vänner!
 
            

Som ni märker kanske så orkar jag inte skriva allt med ord så det får bli en massa kort! Det kommer mer imorgon! Men just nu gör sig huvudet påmind efter några snyftattacker jag haft under kvällen!


Ialla fall så måste jag bara berätta! Jag har packat mina kläder, necessär och skor så nu är det bara att invänta dagen då det bär av - ons! Då åker jag till K-town och kvarterar mig hos Min älskade Krull. Som hon får stå ut med mig! Men jag får ha med mig två st resväskor a la 20 kilo och handbagage 10 kilo! Jag har ännu inget handbagage redo, men mina resväskor väger inte alls så mycket som jag trodde att de skulle göra! Jag trodde att jag skulle få börja solla redan när jag lassade fram kläderna! Men ICKE! Jag ligger fortfarande på plus! Minst 5 kilo kvar i vardera väska - något jag är mäkta stolt över då jag har en förmåga att överpacka om man kan säga så! Men...jag ska väl inte ropa hej än! Jag har ju inte på börjat min journey än!
Laddar min mp3 för fullt så har ni några tips på låtar som kommer att bli oförglömliga när det kommer till sommaren ´10 så hojta till!

Nu måste denna generation Wennberg sova!
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0