Want something? Fight for it!

Hey hey hey!
Något som ekar i mitt huvud hela tiden är "Want something? Fight for it!"
Det jag vill ha just nu är en lärarexamen, med ett godkänt examensarbete, men just nu så känns det inte somom det går att kämpa för. Det är så obeskrivligt tråkigt att sitta med detta hela hela tiden, men slappnar aldrig av, man bara läser och det känns inte som om man kommer nån vart. Men som sagt - keepp up the fight. Bara att fortsätta antar jag. Vill ju komma in i en rusch så det känns att man gjort något under dagen så man kan slappna av när kvällen kommer. Men men..det är bara typ en månad av detta kvar nu! Bara att skriva och läsa ett tag till. Ska snart ut på promenad i detta snörusk som är med. Folk har tydligen väntat på snö! Sjävl skulle jag mycket hellre vilja ha vajande palmer utanför mitt fönster. Tids nog...

Ska ta ett ryck nu, sen promenad och en smaskig middag hoppas jag. Allitd nåt ljus i mörkret. OJOJOJ det är ju desperate housewives ikväll med. DET får jag inte missa! Haha..ser ni mitt liv - eller kanske snarare brist på ett liv. Men håll tillgodo är bara ett par veckor kvar och sen lever jag igen =) Och jag loooovara tt sluta gnälla då med  ;)

Over and out for now...In i dimman på med radarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0