cuz I'm leaving on a jet plane

Hey hey hey!
Nu har mina planer börjat ta form! Jag ska ta examen, flytta och jobba så mycket det bara går! Allt detta fram te 1a Maj. Då flyttar jag mot solen, kanske för tre månader kanske längre!

NU släpper jag allt och beger mig ut i världen! Eller som jag råkade säga i fredags "dra över världen"! Vilket jag INTE kommer att göra..jag ska SE världen! Känns som det rätta tillfället att sticka. Synd bara  att jag ska bli moster någon månad tidigare. Vill ju gärna vara här för den lille. Han ska ju ha moster  som favvo. Men det kommer han nog ändå när han inser vilka resor han får göra!
Reser ja..jaa det gör jag ju en del, om än inrikes mellan samma städer! Nu har jag varit och jobbat i Hagfors i över en vecka och haft jättekul. Imorgon tar jag bussen hem. Jag och Jenny ska vara ambitiösa och plugga lör och sön på Uni där vi bokat vår kära rum 219! Självklart ska vi sitta där hela nästa vecka med. Vill även hinna se Luftskottet som sprängdes för att få tankarna på nåt annat bara ett par timmar. Sen under nästa helg beger jag mig ner till Jönköping där nästa jobb väntar! Posten i Mullsjö here I come! Sen kommer jul, pkugg och nyår! Kan det bli bättre?!?! haha..Tänkte jag ska skriva som f*****n nu ett par dagar så jag kan vara liiite ledig under jul och sen när jag är tillbaka i K-stad kan jag satsa helhjärtat på flytten upp te Falun.
Nu ska jag sova lite så kanske jag orkar med morgondagen!
Men här kan ni hålla tillgodo med min utsikt som jag kommer få i Maj och framåt!
natti natti....
                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0