Att vara student suuuuger

Hey hey hey
Att vara student suger, kan jag konstatera. Sitter här i min bistra vardag och skriver examensarbete. JUST DET! Det är ju inte  ens vardag. Sitte rpå uni en söndag och skriver. Visst jag har mig själv att skylla i och med att jag jobbat en hel del. MEN jag behöver ju oxå pengarna så det ska bli skönt när de rullar in i januari. Från två jobb dessutom!
Sitter alltså här på uni och pluggar! TACK Jenny!
                                            
   - som är min eviga vapendragare och mitt sällskap i "vårt" rumm 219! Vi har haft en galen dag och den är inte slut n. Det har ju tom blivit saker och ting gjorda! Nu ska jag sätta igång, men först måste jag visa!
Efter att ha ätit lunch i en TOM Gläntan så köpte jag lite läskeblask och snask som jag tänkte avnjuta efter maten, Köpte en Snickers. På den finns det enn förklaring till hur man öppnar den för att äta. Den som inte fattar hur man öppnar pappret på en snicker ska faaaaan inte äta en Snickers heller! Elle rär jag helt ute och cyklar i mina tankar!!
Men kolla!

              
Ska bara tillägga att jag och Jenny passade natruligtvis på att dansa i tomma Gläntan, när får man chansen att göra dte igen liksom?! Vi dansade och sjöng som f****n när vi helt plötlsigt märkte att vi inte alls var ensamma som vi trodde och återgick då snabbt till det normala. Eller jaa...normalt för att vara vi!
Nu ska jag skriva klart så min handledare kan bli stolt (?) över det jag åstadkommit! Hhahaa...
In i dimman, på med lyset!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Dansen i Gläntan med dig Klara är ett av de starkaste minnena jag tar med mig från Uni! Hade vi vart helt själva hade jag sprungit ett varv och bara skrikit som vi sa!

2010-01-12 @ 22:22:03
URL: http://kanintebeskrivas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0